لوگو تعمیرگاه خودرو سورنا

تعمیر ریموت بی ام و

تعمیر ریموت بی ام و
تعمیر ریموت بی ام و
آنچه در این مقاله می‌خوانید

در این نوشته از سورنا به بیان تعمیر ریموت بی ام و (BMW remote repair) می پردازیم با ما همراه باشید. فناوری‌های نوآورانه اکنون امکان انتقال اطلاعات دقیق در مورد وضعیت خودرو را فراهم می‌کنند، اطلاعاتی که تاکنون تنها با دریافت خودرو در مراکز خدمات ما قابل تشخیص است. هنگامی که عملیات تعمیر و نگهداری ضروری است، در فرآیند کلاسیک تعیین وقت از طریق تلفن، مشتری همیشه نمی‌تواند دقیقا ماهیت مداخله‌ای را که باید در خودروی خود انجام شود، تعیین کند. با تماس خودکار BMW ، این خطر دیگر وجود ندارد. خودرو به طور خودکار داده‌های تعمیر و نگهداری، سایش و عیب یابی را از قبل به فروشنده شما ارسال می‌کند. این ضمانت تعیین یک قرار ملاقات خاص است. تماس خودکار از راه دور کار می‌کند. شماره شاسی و داده‌های خودرو به فروشنده شما منتقل می‌شود و سپس با شما تماس می‌گیرد و به شما یک قرار ملاقات برای انجام تعمیرات لازم پیشنهاد می‌دهد.

ویژگی ریموت بی ام و

ویژگی ریموت بی ام و

ریموت بی ام و قادر به تجزیه و تحلیل دقیق و از راه دور هرگونه نقص خودرو است که  می‌تواند آن را برطرف کند. این عملکردها عیب یابی سریع و مرتبط را تضمین می‌کنند. در واقع، اگر متوجه نقص در خودروی خود، روشن شدن چراغ، نقص عملکردی شدید، می‌توانید درخواست کمک را راه اندازی کنید و در نتیجه با سرویس کمک BMW در تماس باشید. پس از تجزیه و تحلیل داده‌های ارسال شده، به شما توصیه می‌شود که روشی را دنبال کنید: به سفر خود ادامه دهید و در بازدید بعدی از نمایندگی، مشکل را حل کنید، مشکل را خودتان با مدیریت ساده حل کنید، یک وسیله نقلیه کمکی را به لطف موقعیت جغرافیایی ارسال کنید.

در برخی موارد، تکنسین می‌تواند حتی پیشنهاد فعال کردن Remote را در خودرو بدهد، که به این ترتیب مداخله از راه دور، همیشه از طریق تلفن، برای حل یک مشکل، مانند تنظیم مجدد جعبه الکترونیکی، ممکن می‌شود.

تمام شدن باتری بی ام و

اگر باتری جاکلیدی BMW شما تمام شده باشد، نمی‌توانید قفل وسیله نقلیه خود را از راه دور باز کنید یا اگر BMW شما دارای Comfort Access است، از ورود بدون کلید استفاده کنید. با این حال، همچنان می‌توانید به صورت دستی به ماشین خود دسترسی داشته باشید و آن را روشن کنید.

ابتدا، برای باز کردن قفل درب خودرو، دکمه آزاد کردن کلید را در پایه فوب کنترل از راه دور فشار دهید و نگه دارید و تیغه کلید داخلی را بیرون بکشید. شما می‌توانید از این مانند یک کلید سنتی برای باز کردن قفل وسیله نقلیه خود استفاده کنید. اگر سوراخ کلید روی درب وسیله نقلیه شما قابل مشاهده نیست، یک سوراخ کوچک در پایین دستگیره پیدا خواهید کرد. تیغه کلید را در این سوراخ قرار دهید و از آن برای باز کردن پانل برش استفاده کنید تا سوراخ کلید ظاهر شود.

هنگامی که داخل وسیله نقلیه خود هستید، جاکلیدی از راه دور خود را در شیار جرقه زنی قرار دهید یا، اگر خودروی شما ندارد، آن را در مقابل علامت‌های کلید کناری ستون فرمان نگه دارید. پس از آن می‌توانید BMW خود را با دکمه استارت، ایست روی داشبورد وسیله نقلیه خود روشن کنید، حتی اگر جاکلیدی شما خاموش باشد.

چگونه ریموت بی ام و را تعمیر کنیم؟

زمانی که ریموت بی ام و دچار مشکل شد و شما نتوانستید با آن خودروی خود را روشن کنید و وارد خودروی خود شوید یا اینکه شکسته باشد و قاب استفاده نباشد، جای هیچ نگرانی نیست. شما به راحتی می توانید برای تعمیر ریموت بی ام به تعمیرگاه ما بیایید. ما سالیان زیادی است که در زمینه تعمیر ریموت بی ام و فعالیت داریم و به راحتی می توانیم ریموت شما را مثل روز اول کنیم. فقط کافی است که ریموت بی ام ناقص خود را به ما بسپارید و به ما زمان دهید تا آن را مانند روز اول کنیم.

آیا کلید BMW قابل شارژ است؟

ریموت بی ام و از راه دور ممکن است با یک باتری قابل شارژ عرضه شود، یا ممکن است باتری با عمر طولانی داشته باشد که به طور دوره‌ای، شاید هر چند سال یک بار بسته به استفاده، نیاز به تعویض داشته باشد. در خودروهایی که باتری قابل تعویض دارند، فقط باید صفحه پشتی فوب را بیرون بیاورید و سلول سکه‌ای CR2450 یا CR2032 را خاموش کنید. باتری‌های غیر قابل شارژ اغلب در جا کلیدی با استارت بدون کلید BMW یافت می‌شوند.

باتری‌های قابل شارژ در برخی از جاکلیدی‌ها یافت می‌شوند که باید در شکاف احتراق خودروی شما قرار داده شوند، مانند خودروهای E60 و E90 بدون دسترسی راحت. در این حالت، شیار احتراق به عنوان شارژر عمل می‌کند و در حین رانندگی باتری را شارژ می‌کند.

اگرچه یک فوب حداقل چندین سال دوام می‌آورد، اما تمام باتری‌های قابل شارژ با گذشت زمان خراب می‌شوند. از آنجایی که فوب های قابل شارژ با چسب مهر و موم شده‌اند و باتری‌های آنها در جای خود لحیم شده‌اند، تعویض باتری یک گزینه نیست. اگر باتری شما دیگر کار نمی‌کند، به جا کلیدی بی ام و نیاز دارید.

بهترین روش تعمیر ریموت بی ام و

بهترین روش تعمیر ریموت بی ام و

اگر به دنبال بهترین تعمیر ریموت بی ام و هستید و نمی دانید که به کجا مراجعه نمایید. می توانید به ما اعتماد کنید و تعمیر ریموت خود را به ما بسپارید. ما ریموت شما را مانند روز اول تحویل خواهیم داد. فقط کافی است که به تجربه و دانش ما اعتماد کنید.

قیمت چقدر است؟

هزینه تعویض جاکلیدی BMW بستگی به این دارد که کدام نسخه جا کلیدی برای خودروی شما مورد نیاز است و همچنین به نمایندگی که برای خرید انتخاب می‌کنید. اگر جاکلیدی را از نمایندگی خریداری می‌کنید، باید برای سفارش آن به فروشگاه بروید و تمام موارد مورد نیاز را ارائه دهید و سپس یک بار دیگر برای تحویل گرفتن محصول خود بازگردید.

ما کل فرآیند را به صورت آنلاین مدیریت می‌کنیم تا بتوانید همه چیز را در راحتی در خانه خود تکمیل کنید.

توجه: به عنوان استاندارد، کلیدهای ما شامل تیغه کلید داخلی نمی‌شوند، بنابراین اگر به‌جای جایگزینی به دنبال یک یدکی هستید، باید یک گزینه تیغه کلید داخلی را به سفارش خود اضافه کنید. بدون آن، دفعه بعد که باتری فوب شما خالی شود، دسترسی به خودرویتان دشوار خواهد بود.

آیا می‌توانید یک کلید  بی ام و را کپی کنید؟

BMW شما را می‌توان با چند کلید به طور همزمان جفت کرد و به اعضای خانواده این امکان را می‌دهد که هر کدام فوب مخصوص به خود را داشته باشند. حتی می‌توانید با سفارش یدکی یا جایگزینی از BMW یا یک شخص ثالث معتبر، فوب‌های اضافی اضافه کنید. با این حال، هر جا کلیدی منحصر به فرد است و تکراری از دیگری نیست.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفید در مورد تعمیر ریموت بی ام در اختیار شما عزیزان بگذاریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با متخصصان ما تماس بگیرید و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این مرکز و تعمیرات خودرو از وب‌سایت اینترنتی این مجموعه بازدید کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید
مقالات مشابه