لوگو تعمیرگاه خودرو سورنا

تنظیم سیستم GPS بی ام و

تنظیم سیستم GPS بی ام و
تنظیم سیستم GPS بی ام و
آنچه در این مقاله می‌خوانید

آیا از تنظیم سیستم GPS بی ام و (Setting the BMW navigation system) آگاهی دارید؟ اگر با خودروهای بی ام و آشنایی داشته باشید به خوبی می‌دانید که این خودروها از بهترین آپشن‌ها برخوردار هستند. ازجمله آپشن‌های موجود در خودروهای بی ام و سیستم GPS است که با استفاده از آن می‌توان مسیرهای موردنظر را رهیابی کرد. برای تنظیم کردن سیستم فوق راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها مراجعه به تعمیرگاه‌های مخصوص خودروهای بی ام و است.

از دیگر راه هایی که با استفاده از آن خواهید توانست به تنظیم سیستم GPS بی ام و بپردازید، ریختن نرم‌افزارهای نقشه و مسیریابی در داخل یک رم است. با توجه به اینکه این خودروها دارای پورت رم هستند شما قادر خواهید بود تا با متصل نمودن رم به پورت مربوطه در خودروی بی ام و، نرم‌افزارهای فوق را اجرا نمایید. با ما در این مطلب همراه باشید تا به طور کامل و تخصصی با شما بگوییم که چگونه می‌توانید به روش‌های مختلف این سیستم را تنظیم نمایید.

سیستم GPS بی ام و

پیش از آنکه به چگونگی تنظیم سیستم GPS بی ام و بپردازیم اجازه دهید درباره سیستم فوق کمی توضیح دهیم. ازجمله آپشن‌هایی که در خودروی بی ام و وجود دارد و آن را در دیگر خودروها نمی‌توان مشاهده کرد، سیستم GPS است. این سیستم با گذشت زمان دچار تغییرات فراوانی در خودروهای بی ام و شده است. بهتر است بدانید که سیستم رهیاب خودروهای بی ام و در گذشته شکل ساده‌تری داشتند این در حالی است که در سیستم‌های امروزی امکانی فراهم شده است که کاربر می‌تواند با سیستم فوق صحبت نماید.

تنظیم سیستم GPS بی ام و

تنظیم سیستم GPS بی ام و

شرکت خودروسازی بی ام و خودروهای خود را در مدل‌های مختلفی تولید می‌کند. در تمامی آن‌ها سیستم GPS به کار رفته است تا به کمک آن بتوان مسیرهای مختلف را رهیابی کرد. به‌منظور تنظیم سیستم GPS بی ام و بایستی به مدل خودرو توجه نمود. اگرچه نحوه تنظیم پایه تمامی خودروهای ساخت شرکت بی ام و یکسان است اما این کار به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود چراکه مدل‌های آنان با یکدیگر متفاوت است.

در حقیقت هرچقدر سال ساخت خودروهای بی ام و به زمان حاضر نزدیک‌تر باشد سیستم رهیاب به کار رفته در آن‌ها پیشرفته‌تر بوده و تنظیم این سیستم‌ها به شیوه سخت‌تری انجام می‌شود. نکته مهم دیگری که لازم است درباره آن آگاهی داشته باشید این است که بر روی ماشین‌های بی ام و نرم‌افزارهای مرتبط با مسیریابی به‌صورت پیش‌فرض وجود دارد. چنانچه مایل به ایجاد تغییراتی در آن‌ها هستید کافی است با فشردن دکمه برگشت به حالت کارخانه، تنظیمات را به حالت اولیه تغییر دهید.

روش‌های تنظیم سیستم GPS بی ام و

روش‌های تنظیم سیستم GPS بی ام و

همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، تنظیم سیستم GPS بی ام و به شکل‌ها و روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. ازجمله روش‌های موجود برای تنظیم نمودن سیستم فوق، مراجعه به تعمیرگاه خودرو­های لوکس است. این افراد به دلیل تخصصی که در این زمینه دارند قادر خواهند بود تا این سیستم را به بهترین شکل ممکن تنظیم نمایند. علاوه بر مراجعه به تعمیرگاه‌های مخصوص، شما نیز به‌عنوان صاحب خودروهای فوق قادر هستید تا سیستم جی‌پی‌اس ماشینتان را تنظیم کنید. چنانچه با این کار آشنایی داشته باشید آنگاه بدون اینکه هزینه‌ای را برای نصب آپشن خودرو بپردازید، می‌توانید GPS خودرو خود را تنظیم نمایید. آپشن‎ ها به قابلیت‎هایی گفته می‎شود که باعث افزایش زیبایی ظاهری، ایمنی بیشتر و همچنین افزایش امکانات خودرو و در نتیجه تقویت آن می‌شود.

از دیگر روش‌هایی که با استفاده از آن خواهید توانست سیستم GPS بی ام و را تنظیم کنید، ریختن نرم‌افزارهای نقشه و مسیریابی در داخل یک رم است. از آنجائی‌که این خودروها دارای پورت رم هستند شما قادر خواهید بود تا با متصل نمودن رم به پورت مربوطه در خودروی بی ام و، نرم‌افزارهای فوق را اجرا نمایید. بهتر است بدانید که استفاده از این شیوه در زمانی که نقشه‌های فوق در خودرو از بین رفته باشد چاره‌ساز خواهد بود.

کلام آخر

خودروهای کمپانی بی ام و از خودروهای لوکس و پرطرفدار در جهان و ایران محسوب می‌شوند. این خودروها به دلیل برخوردار بودن از امکانات و آپشن‌های مختلف مانند سیستم رهیاب محبوبیت زیادی دارند. در این مطلب به بررسی موضوع مهم تنظیم سیستم GPS بی ام و و راه‌های انجام آن پرداخته شد. همان‌طور که متوجه شدید به شیوه‌های مختلفی می‌توان این کار را انجام داد.

شاید بتوان گفت که بهترین این روش‌ها مراجعه به تعمیرگاه‌های مخصوص است. اگر جزء افرادی هستید که به کارهای خودرو علاقه‌مندید به شما توصیه می‌کنیم تا مقاله «از صافکاری خودرو با آب جوش چه می‌دانید؟» را نیز مطالعه کنید. برای کسی خدمات و اطلاعات بیشتر با تعمیرگاه تخصصی سورنا در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید
مقالات مشابه