لوگو تعمیرگاه خودرو سورنا

مجهزترین تعمیرگاه BMW در ایران کجاست؟!

مجهزترین تعمیرگاه BMW در ایران کجاست؟!
مجهزترین تعمیرگاه BMW در ایران کجاست؟!
آنچه در این مقاله می‌خوانید

آیا مجهزترین تعمیرگاه BMW در ایران (The most equipped BMW repair shop in Iran) را می‌شناسید؟ این تعمیرگاه چه خدمات تخصصی ارائه می‌دهد؟ اگر شما هم صاحب یکی از مدل‌های اتومبیل BMW در ایران هستید حتماً می‌دانید که این کمپانی بزرگ آلمانی به دلیل تحریم‌ها در ایران نمایندگی ندارد. پس اگر خودروی ما نیاز به تعمیر پیدا کرد چه کنیم؟

در این مواقع توصیه می‌شود که این خودروی لوکس و قیمتی را به یک تعمیرگاه مجهز و پیشرفته بسپارید تا بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. چراکه اگر خورو های لوکس به موقع و زیر نظر افراد متخصص تعمیر نشوند در دراز مدت با هزینه های دوچندان و خرابی های متعدد روبه رو خواهند  شد. در این مقاله از سورنا می‌خواهیم یکی از مجهزترین تعمیرگاه‌های BMW در ایران را به شما معرفی کنیم.

مجهزترین تعمیرگاه BMW در ایران کجاست؟!

مجهزترین تعمیرگاه‌های BMW در ایران باید علاوه بر به‌کارگیری کادری متخصص برای تعمیر وسیله نقلیه شما قادر باشد تا قطعات موردنیاز را نیز به صورت اصلی و اورجینال برای شما تهیه کند. گفتن این سخن بسیار راحت است اما تهیه این لوازم و قطعات در زمانی که ایران در تحریم‌های اقتصادی به سر می‌برد، امری بسیار سخت و دشوار است و کار هر کسی نیست.

همان‌طور که می‌دانید این خودرو آلمانی یکی از پیشرفته‌ترین خودروهای تولید شده در جهان است. آپشن‌های بسیار زیادی در این خودرو قرار دارند که در صورتی که نیاز به تعمیر داشته باشند باید با دستگاه‌هایی پیشرفته عیب‌یابی و رفع شوند. پس این هم دلیل دیگری است که باید خودرو خود را به یک تعمیرگاه مجهز BMW بسپارید.

قبل از اینکه این تعمیرگاه را به شما معرفی کنیم قصد داریم تا شما را با برخی از خدمات و ویژگی‌های این مرکز آشنا کنیم:

با خدمات مجهزترین تعمیرگاه BMW در ایران آشنا شوید!

راه‌های ارتباطی با مجهزترین تعمیرگاه BMW در ایران

 

در تعمیرگاه‌های مجهزی که مخصوص خودرو BMW است خدمات زیر با ارائه قطعات اورجینال و باکیفیت و با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌های پیشرفته دنیا انجام می‌شود:

  • خدمات تعمیر موتور
  • خدمات تعمیر انواع گیربکس
  • خدمات ساخت ریموت، سوئیچ ماشین و کددهی به آن‌ها با استفاده دستگاه‌های پیشرفته
  • خدمات غیرفعال‌سازی ریموت‌های گم شده خودرو
  • خدمات ارائه و تعمیر قفل فرمان
  • خدمات الکترونیکی و برقی خودرو
  • خدمات نقاشی و صافکاری
  • خدمات تیونینگ
  • خدمات دیتیلینگ

آیا لوازم ‌یدکی BMW در ایران موجود است؟

از آنجایی که کمپانی بزرگ BMW نمی‌تواند نماینده‌ای در ایران داشته باشد، پیدا کردن لوازم‌یدکی این خودرو در ایران نیز با مشکلات بسیاری روبرو است. اگر هم بتوانید به طریقی این تحریم‌ها را دور بزنید باز هم اگر دانش و آگاهی بالایی در زمینه شناخت قطعات نداشته باشید، نمی‌توانید قطعه اورجینال را خریداری کنید.

در غیاب این کمپانی بزرگ محصولات چینی و فیک توانسته‌اند بازار را در دست بگیرند و گاهی تشخیص لوازم‌یدکی فیک و اصلی به قدری سخت و دشوار است که فقط از عهده افراد متخصص برمی‌آید. پس فکر اینکه خودتان قطعه موردنیاز خود را خریداری کنید از ذهنتان بیرون کنید زیرا ممکن است هزینه زیادی پرداخت کنید اما محصولی بی‌کیفیت به شما بفروشند.

در قدم بعدی هم اگر لوازم‌یدکی اورجینال و باکیفیت توسط تعمیرکاری بی‌تجربه نصب شود ممکن است نه تنها خوب عمل نکند بلکه آسیب جدی نیز به خودروی شما وارد کند. پس نصب و تعمیر خودرو حتی با قطعات اصلی نیز نیازمند دانش، تجربه و دستگاه‌هایی پیشرفته است که در هر تعمیرگاهی وجود ندارد.

چگونه مجهزترین تعمیرگاه BMW در ایران را از سایر تعمیرگاه‌ها تشخیص دهیم؟

همان‌طور که در قسمت‌های قبل به آن اشاره شد برای تعمیر خودروی لوکس و ارزشمند BMW تنها باید آن را به مجهزترین تعمیرگاه BMW در ایران سپرد. حال سؤال اینجاست که چگونه باید این تعمیرگاه را از سایر مراکز خدماتی خودرو تشخیص داد؟ با بررسی چند ویژگی زیر می‌توان تشخیص داد که آیا مرکز موردنظر مناسب خودروی BMW شما هست یا خیر:

بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و  به‌روز

دستگاه‌هایی که برای تعمیر و سرویس خودروهای BMW در کشور آلمان و سایر کشورهای توسعه‌یافته وجود دارد بسیار پیشرفته و به‌روز هستند. تعداد این دستگاه‌های در کشور ایران از تعداد انگشتان دست نیز کمتر است زیرا خریداری و استفاده از این دستگاه‌ها نیازمند تأمین موارد ذیل است:

  • سرمایه اولیه بالا
  • هزینه نگهداری بالای دستگاه‌ها
  • واردات دشوار این دستگاه‌ها با توجه به تحریم‌های اقتصادی موجود

استفاده تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته

همان‌طور که در تولید خودروی لوکس BMW از طراحی خاص و منحصربه‌فردی استفاده شده است، برای تعمیر، سرویس و نگه‌داری این خودرو نیز باید از تجهیزات و ابزارآلات مخصوص استفاده کرد. پس ارائه خدمات به این خودروها بسیار تخصصی است و کار هر تعمیرگاهی نیست.

به‌کارگیری کادری متخصص و باتجربه

تاکنون تنها به تجهیزات و دستگاه‌هایی که باید در مجهزترین تعمیرگاه BMW در ایران وجود داشته باشد پرداخته‌ایم. در صورتی که این نکته هم از اهمیت بالایی برخوردار است که چه کسی می‌خواهد با استفاده از این دستگاه‌ها و تجهیزات خودرو شما را تعمیر کند؟

یکی از ویژگی‌های یک تعمیرگاه مناسب و خوب به‌کارگیری کادری متخصص و باتجربه است که بتواند خودرو شما را به خوبی تعمیر و سرویس کند. حتماً می‌دانید که در حرفه تخصصی تعمیر خودرو پس از دانش و تجهیزات، تجربه حرف اول را می‌زند.

فراهم کردن فضای مناسب

یکی دیگر از ویژگی‌های تعمیرگاه‌های مجهز فراهم کردن فضایی مناسب و بزرگ برای تعمیر خودرو است. در این فضا می‌توان بخش‌های متفاوتی را به تعمیر و سرویس قسمت‌هایی مختلف اختصاص داد.

راه‌های ارتباطی با مجهزترین تعمیرگاه BMW در ایران

راه‌های ارتباطی با مجهزترین تعمیرگاه BMW در ایران

 

در پایان می‌خواهیم مرکز تعمیر تخصصی خودروی BMW سورنا را به شما هم‌وطنان عزیز معرفی کنیم. این مرکز مجهزترین تعمیرگاه BMW در ایران است و در تهران،  بزرگراه شیخ فضل‌الله جنوب، خیابان چوب‌تراش واقع شده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این مرکز و تعمیرات خودرو از وب‌سایت اینترنتی تعمیرگاه تخصصی سورنا بازدید کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید
مقالات مشابه