لوگو تعمیرگاه خودرو سورنا

نصب آپشن خودرو

نصب آپشن خودرو

امروزه یکی از با اهمیت‌ترین مسائل در انتخاب و خرید خودرو توجه به آپشن‌های آن می‌باشد. به همین دلیل یکی از موضوعات مورد توجه خودروسازان، امکانات و آپشن‎های موردنیاز خودرو است. زیرا این مساله در جلب توجه مشتریان تاثیر بسزایی دارد. در این مطلب از وب سایت سورنا به بررسی مسائل مربوط به نصب آپشن خودرو (Installing the car option) می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

منظور از نصب آپشن خودرو چیست؟

آپشن‎ها به قابلیت‎هایی گفته می‎شود که باعث افزایش زیبایی ظاهری، ایمنی بیشتر و همچنین افزایش امکانات خودرو و در نتیجه تقویت آن می‌شود. در خودروهای مختلف با توجه به نوع آپشن‌های نصب شده بر روی آنها در کارخانه این امکان وجود دارد که آپشن‌های دیگری نیز اضافه شود. از آنجا که سیستم‌های موجود در خودرو با استفاده از تکنولوژی و فناوری‎های پیشرفته و جدید طراحی و ساخته می‎شوند می‎توان از آنها به عنوان یک محافظ قوی در برابر حوادث و تصادفات نام برد.

آشنایی با آپشن های قابل نصب روی خودرو

آپشن‌های خودرو با توجه به نوع کارایی آنها به چند دسته تقسیم می‎شوند.

آیا نصب آپشن خودرو باعث به وجود آمدن مشکل می شود؟

نصب برخی از آپشن‎ها ممکن است باعث بروز اختلالاتی در عملکرد قسمت‌هایی از خودرو شود. به عنوان مثال نصب رینگ یا لاستیک غیر استاندارد جهت تغییر ارتفاع خودرو می‎تواند باعث بروز مشکل در سیستم تعلیق و فرمان خودرو شود. یا نصب روکش صندلی برای خودروهایی که دارای صندلی برقی و ایربگ هستند ممکن است باعث اختلال در عملکرد ایربگ شود.

نصب آپشن بنز

هنگام خرید اتومبیل یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب، آپشن‎های خودرو می‎باشد. اما غالبا تعدادی از آپشن‎ها هستند که از اهمیت بیشتری برخوردارند و برخی دیگر نیز ممکن است هیچ وقت مورد استفاده قرار نگیرند. آپشن‎های بنز شامل تعداد زیادی از انواع آپشن‌ها برای خودرو می‎شود که به برخی از آنها اشاره می‎کنیم.

نصب آپشن خودرو

مانیتور اندروید بنز

مانیتورهای فابریک بنز دارای امکاناتی می‎باشند مانند:

دوربین 360 درجه بنز

این سیستم با دارا بودن 4 دوربین در اطراف ماشین و با استفاده از نرم افزار خاص این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید اطراف ماشین خود را در تلفنتان مشاهده کنید.

رادار نقطه کور بنز

این آپشن با قراردادن رادار درگوشه های پشت اتومبیل در صورت مواجه با مانع در نقاطی که راننده امکان دید کمتری دارد اعلام هشدار می‌نماید.

کیلس استارت بنز

این آپشن جزء امکانات ماشین‎های لوکس و لاکچری محسوب می‎شود. همچنین جایگزین دزدگیر و قفل مرکزی می‎باشد که با یک کارت هوشمند کار می‎کند. علاوه بر جلوگیری از نفوذ غیرمجاز می‎تواند موتور ماشین را نیز استارت کند.

سقف کهکشان بنز

این آپشن به عنوان یک آپشن تزئینی و زیبایی در اکثر اتومبیل‎های لوکس دنیا استفاده می‌شود.

نصب آپشن بی ام و

شرکت بی ام و به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان محصولات خود را همیشه با آخرین تکنولوژی‎ها روانه بازار می‎کند. به همین منظور تعدادی از آپشن‎های این مجموعه را بررسی می‎کنیم.

نصب آپشن خودرو

اتوپارک بی ام و

با استفاده از این آپشن شما قادر خواهید بود که اتومبیل خود را با راحتی بیشتری در محل مناسب خود پارک کنید.

مانیتور تصویری بی ام و

این مانیتور در دو نسخه اندروید و ویندوز ارائه می‎شود که در سیستم اندروید می‎توان کلیه نرم افزارهای اندرویدی را نصب کرد.

شیفتر فرمان بی ام و

شیفتر فرمان دارای دو دکمه است یکی برای کم کردن و دیگری برای بیشتر کردن دنده که در پشت فرمان قراردارد. چنانچه که هر دو دکمه یا پدال را همزمان با هم بگیرید دنده خلاص می‎شود.

شارژر وایرلس بی ام و

این محصول برای سری 7 داخل کنسول وبرای سری 5 در قست جلوی جاسیگاری تعبیه شده است. قاب آن از گوشی شما در برابر ضربه و خش محافظت می‏کند. 

کیلس استارت

با نصب این آپشن دیگر سارق نمی‏تواند با در دست داشتن ابزارهای فیزیکی به راحتی درب خودرو را باز کند.

تابلو خوان بی ام و

این آپشن با استفاده از رادار تابلوخوان می‎تواند اطلاعات محدودیت سرعت تابلوها را در جاده خوانده و بروی صفحه کیلومتر خودرو نمایش دهد.

اسکرین میرورینگ بی ام و

این آپشن این امکان را فراهم می‏کند که بتوانید با استفاده از وای فای صفحه تلفن خود را روی صفحه خودرو نمایش دهید.

حافظه اتو استارت بی ام و

این سیستم با روشی هوشمندانه باعث کاهش مصرف سوخت می‎شود. کارایی این سیستم در ترافیک‎های سنگین است.

دیلایت عقب بی ام و

پس از این که این آپشن برای خودرو فعال شد چراغ‎های عقب به همراه دی‎لایت چراغ‎های جلو روشن می‎شوند.

هداپ بی ام و

با استفاده از این آپشن اطلاعاتی که مورد نیاز راننده است بر روی شیشه جلوی خودرو نمایش داده می‌شود تا راننده بدون اینکه از مسیر چشم بردارد مسیر خود را طی کند.

نصب آپشن پورشه

مزیت‌های پورشه تنها مربوط به قابلیت‎های حرکتی و موتور قدرتمند آن نمی‌شود بلکه آپشن‌های متنوع این خودرو نیز باعث محبوبیت آن شده است.

نصب آپشن خودرو

اپل کارپلی پورشه

با نصب این آپشن می‎توانید تمامی امکانات گوشی اپل خود را به مانیتور خودرو وصل کنید و از این نرم افزار برای تماس، ارسال و دریافت پیام، مسیریابی استفاده نمایید.

مدیریت گشتاور پورشه

این آپشن با توجه به اطلاعاتی مانند سرعت خودرو، زاویه فرمان، موقعیت پدال گاز و همچنین زاویه بدنه خودرو می‌تواند دیفرانسیل قفل شونده عقب را کنترل کن.

کورنوگراف پورشه

این آپشن برای زیبایی و جذابیت به خودرو اضافه شده و نوعی زمان سنج می‌باشد.

وکیوم درب پورشه

این آپشن با استفاده از یک موتور الکترونیکی باعث نرم و آهسته بسته شدن درب اتومبیل می‌شود. به وسیله این سیستم هنگام بستن در خودرو نیاز به وارد کردن نیروی و کوبیدن شدن درب خودرو نیست.

تغییر فیس لیفت پورشه

این آپشن نیز جهت زیبایی و تغییر ظاهری خودرو می‌باشد. این سیستم شامل قطعاتی مانند جلو پنجره، چراغ‌ها، سپر و درب صندوق می‌شود.

لانچ کنترل پورشه

لانچ کنترل در هنگام شروع حرکت کاربرد دارد. لانچ کنترل جهت هماهنگی بین موتور و گیربکس برای کاهش هرزگردی می‎باشد.

رادار تغییر لاین پورشه

این سیستم در هنگامی تغییر لاین و زمانی که راننده نقطه کور داشته باشد و مانعی در آن نقطه قرار بگیرد هشدار می‌دهد.

نصب آپشن ولوو

این مجموعه خودرو سازی نیز از آنجا که قصد دارد خدمات پیشرفته و بروزی ارائه دهد آپشن‌های متعددی را برروی خودرو نصب می‎کند.

نصب آپشن خودرو

پایلوت اسیست ولوو

آپشن پایلوت اسیست یا کمک راننده با ارائه فرمان ملایم به شما در رانندگی نرم و صاف در ترافیک سنگین کمک می‎کند.

حفظ خودرو در بین خطوط ولوو

این آپشن به وسیله دوربینی که پشت شیشه جلو نصب شده می‌تواند خطوط جاده را بررسی کرده و در صورتی که راننده بدون راهنما از خط جاده خارج شود هشدار دهد.

هشدار به راننده ولوو

از آنجا که حواس پرتی و خستگی برای اغلب رانندگان کامیون‌ها در جاده اتفاق می‌افتد، سیستم هشدار در کامیون‎های ولوو به راننده کمک می‎کند تا با تمرکز بیشتر رانندگی کند و چشم از جاده برندارد.

آن کال ولوو

این آپشن با اتصال به گوشی همراه شما این امکان را برای شما فراهم می‎کند که بتوانید خودرو خود را از راه دور کنترل کنید.

سیستم ناوبری و ردیال ولوو

با استفاده از این سیستم راننده می‎تواند بوسیله صفحه لمسی نمایشگر روی کنسول به کلیه برنامه‎های داخل خودرو دسترسی داشته باشد و در پرداخت هزینه پارکینگ از آن استفاده کند و همچنین مکان مورد نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

نصب آپشن خودرو با سورنا

همانطور که گفته شد خودروسازان برای اینکه بتوانند علاوه بر زیبایی بیشتر، امکانت و همچنین ایمنی خودرو را افزایش دهند از آپشن‎های متعددی استفاده می‌کنند. در این مقاله موارد زیادی از این آپشن‌ها به شما معرفی شد. چنانچه قصد دارید آپشن مورد نظرتان را به خودرو خود اضافه کنید می‌توانید به مرکز خدمات خودرو سورنا که متخصص تعمیرات خودرو های لوکس است مراجعه نمایید.