لوگو تعمیرگاه خودرو سورنا

آشنایی با امکانات بنز c200

آشنایی با امکانات بنز c200
آشنایی با امکانات بنز c200
آنچه در این مقاله می‌خوانید

آشنایی با امکانات بنز Features of Benz C200) C200) از صفر تا صد رد این مطلب پیگیری می شود.  اگر شما صاحب بنز c200 هستید و یا صد دارید این خودروی شیک را تهیه کنید و یا حتی اگر یکی از عاشقان خودرو بنز C200 هستید، لازم است تا با امکانانت این خودرو آشنایی یابید.

بنز C200 یکی از اعضای جدید خانواده کلاس C مرسدس بنز است که در حال حاضر به شکل رسمی در بازار خودروی ایران حضور دارد. این خودرو از لحاظ ظاهری (نمای بیرونی و داخلی) تا حدی از پیشینه ی اعضای قدیمی کلاس C فاصله گرفته و تا حد زیادی به مدل 2014 سری S شباهت دارد. در این نوشته پیرامون امکانات بنز  C200 با ما باشید.

بنز C200 چه نوع خودرویی است؟

بنز c200یکی از خودرو های کلاس C مرسدس بنز است که جزء سواری های خوش چهره، مجهز، با برخی خصوصیات اسپرت و ظاهری نسبتا لوکس محسوب می‌شود. با توجه به امکانات بنز c200 و مشخصات فنی این مدل، می‌توان آن را در ردیف خودرو های سواری شهری دسته بندی کرد.

کلاس C مرسدس بنز همواره پذیرای خودرو های جمع و جور «سدان» بوده است. هر چند که کوچکی مدل های سری C با دیگر محصولات متعلق به شرکت بنز قیاس می‌شود. در غیر این صورت نمی‌توان کلاس C مرسدس بنز را در لیست خودرو های سواری کوچک قرار داد.

شایان ذکر است که بگوییم مشخصات فنی این مدل فراتر از یک خودروی سواری معمولی است. این محصول تا حدی به خودرو های هیجان‌انگیز اسپورت شباهت میابد. در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر با امکانات بنز c200 آشنا شویم.

مشخصات فنی خودروی بنز C200

مشخصات فنی خودروی بنز C200

از دیگر امکانات بنز c200 میتوان به موتور 4 سیلندر و 16 سوپاپ آن اشاره داشت که از گنجایشی به میزان 1796 سی سی برخوردار می‌باشد. موتور کار شده در این خودرو با حداکثر توان 180 اسب بخار قدرت حرکت دارد و به یک جعبه‌دنده‌ی 7 سرعته خودکار تیپ ترونیک مجهز می‌باشد.

همچنین امکان به دست گرفتن کنترل دنده به شکل ارادی و دستی نیز وجود دارد. این خودرو می‌تواند در محدوده زمانی 7.3 الی 7.8 ثانیه از صفر کیلومتر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. همچنین حداکثر سرعت قابل‌دستیابی توسط این مدل چیزی حدود 237 کیلومتر در ساعت برآورد می‌شود.

امکانات بنز c200 از نظر فنی:

-حداکثر گشتاور: 270 نیوتن متر در 4600 دور در دقیقه
-حداکثر قدرت: 184 اسب بخار در 5250 دور در دقیقه
-جعبه دنده: 7 دنده خودکار تیپ ترونیک
-حداکثر سرعت: 235 کیلومتر در ساعت
-حجم موتور: 1796 سی سی
-انتقال نیرو: دیفرانسیل عقب
-موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
-شتاب 0 تا 100: 7.8 ثانیه
-تنفس موتور: توربوشارژ

بررسی امکانات بنز c200

بررسی امکانات بنز c200

دو ویژگی مهم یعنی راحتی و خوش ساخت بودن را می‌توان بی‌کم و کاست در تمام محصولات مرسدس بنز از جمله مدل c200 مشاهده کرد. این خودرو علاوه بر کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، به کیسه هوای ایمنی جانبی، پرده‌ای و کیسه هوای زانویی در قسمت راننده نیز مجهز می‌باشد.

از دیگر امکانات بنز c200:

-بهره‌مندی از پکیج کمکی راننده به همراه رادار، نشان دهنده نقطه کور، سیستم کمکی ترمز و…
-سیستم صوتی مجهز با صفحه نمایش TFT و قابلیت پخش از طریق سی‌دی و بلوتوث
-برخورداری از سنسور باران، سنسور نور و قابلیت نمایش باد لاستیک‌ها
-امکان خاموش شدن موتور خودرو هنگام ایستادن کامل آن
-برخورداری از سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب
-بهره‌مندی از قابلیت تعویض دنده از روی فرمان
-قابلیت گرم‌کن در صندلی‌های جلو
-مجهز به سنسور پارک
-مجهز به دوربین عقب
-و…

مشخصات ظاهری خودروی بنز c200

از دیگر امکانات بنز c200 می‌توان به طراحی شیب‌دار و قطره مانند آن از نمای جلو اشاره داشت که ظاهرا حالتی جدی و اخمو به خود گرفته است! همچنین نمای عقب این خودرو خصوصا در قسمت سپر، حجیم و پهن‌تر جلوه داده شده است و در مجموع از طراحی مناسبی برخوردار می‌باشد.

اگر از نمای کنار به بنز C200 نگاه کنید به شباهت چشمگیر آن با سری S مرسدس بنز پی خواهید برد. اما با اینکه این دو مدل از تشابهات بالایی برخوردار هستند، با این حال از نظر خیلی از افراد مدل C200 از نمای دلرباتری برخوردار هست.

در خصوص نمای داخلی نیز شباهت های زیادی با سری S قابل مشاهده است. این تشابهات خصوصا در بخش امکانات بنز c200، کلید های تعبیه شده برروی داشبور، پنل درها و کنسول اصلی بیشتر از هرجای دیگری به چشم می‌خورد.

مشخصات ظاهری خودروی بنز C200

-اندازه: 4590 طول – 1770 عرض – 1445 ارتفاع (میلی متر)
-فاصله بین دو محور: 2761 میلیمتر
-وزن: 1505 کیلوگرم

جمع بندی

در این مقاله کوتاه توانستیم به طور مختصر و مفید با امکانات بنز c200 بیشتر آشنا شویم و مشخصات این خودروی لوکس را از نظر فنی، ظاهری و کاربردی بررسی کنیم. سورنا تعمیرگاه خودروهای لوکس در غرب تهران، با ارائه امکاناتی نظیر نصب آپشن، سرویس دوره‌ای، تعمیر جلوبندی خودرو و… همه روزه برای خدمت‌رسانی به شما دوستان گرامی حاضر می‌باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید
مقالات مشابه