لوگو تعمیرگاه خودرو سورنا

آشنایی با انواع مدل مرسدس بنز از ۲۰۲۰ تا کنون

آشنایی با انواع مدل مرسدس بنز از 2020 تا کنون
آشنایی با انواع مدل مرسدس بنز از ۲۰۲۰ تا کنون
آنچه در این مقاله می‌خوانید

اگر شما هم یکی از طرفداران سرسخت شرکت مرسدس بنز هستید و می‌خواهید با انواع مدل مرسدس بنز (All kinds of Mercedes Benz models) از سال 2020 تا کنون آشنا شوید پیشنهاد ما این است که هرگز این صفحه را ترک نکنید. ما در این مقاله از  سورنا قصد داریم تا خودروهای سری S کلاس مرسدس بنز و سیر صعودی این شرکت آلمانی را طی سه سال اخیر به شما ارائه دهیم. اما پیش از هرچیز نیاز است شما اطلاعایت درباره ی خودروی مرسدس بنز و تاریخچه آن به طور خلاصه بدست آورید.

تأسیس شرکت مرسدس بنز، به سال ۱۹۲۶ بازمی‌گردد، که در پی ادغام دو شرکت خودروساز آلمانی، یعنی بنز اند سی و دایملر-موتورن-گیزلشافت دایملر بنز راه‌اندازی شد. مرسدس بنز از روزهای اول ورود خودرو به ایران، به ایران آمد و از دهه بیست نیز به‌طور جدی و با نماینده مجاز، فعالیتش را در ایران پیگیری کرد. با ادامه مقاله همراه باشید تا با انواع مدل مرسدس بنز آشنا شوید.

خودنمایی مرسدس بنز در سری S کلاس 2020

 

خودنمایی مرسدس بنز در سری S کلاس 2020

به جرأت می‌توان گفت که شرکت آلمانی مرسدس بهترین مدل‌های خود را در این سال تولید و عرضه کرده است که از لحاظ قیمت نیز تمامی محصولات در رده‌ای مناسب قرار داشتند. خودروهای تولید شده در این سال شامل مدل‌های سدان و SUV می‌باشند که در ادامه هر پنج مورد ازانواع‌ مدل مرسدس ‌بنز را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

  • اولین مدلی که به آن می‌پردازیم مرسدس بنز مدل GLE350 2020 است که تعمیرات خودرو در ان بسیار تخصصی است
  • این اتومبیل با قدرت دویست و پنجاه و پنج اسب بخار و موتور دو لیتری، قادر است تا هر جاده‌ای را بدون مشکل پشت سر بگذارد. مرسدس GLE 2020 با داشتن جعبه نه حالته دست شما را برای حرکت با هدر رفت کمترین سوخت باز گذاشته است. این خودرو دومین نسل از سری جی‌ال‌ای می‌باشد که با طراحی منحصر به‌فردی که دارد می‌تواند با انواع برندها از جمله جگوار، پورشه، مونستاگ و بی‌ ام و به رقابت بپردازد.
  • این دستگاه در یک سری بالاتر با شش سیلندر و قدرت سی‌صد و شصت و پنج اسب بخار تولید شده است که برای به رخ کشیدن سرعت صفر تا صد خود تنها به 5.5 ثانیه نیاز که همین باعث می‌شود او یک SUV لوکس به شمار برود.
  • دومین دستگاه مرسدس که در سال 2020 وارد بازار شد اتومبیل GLE 250 بود. سری ارائه شده دارای قدرت 221 اسب بخار است و می‌تواند در هشتاد و شش ثانیه سرعت صفر تا نود و شش خود را به خرج دهد. همچنین با همکاری شرکت رنو توانسته‌اند سری GLE 200 را تولید کنند که کیفیت پایین‌تری نسبت به سری 250 خود دارد.
  • سومین خودرو ارائه شده در سال 2020 سری C 300 است که اولین بار در سال 1993 وارد بازار شد و از همان ابتدا نظر افراد بسیاری را به خود جلب کرد. ظاهر خشن و در عین حال زیبایی که دارد حس قدرت را به شما القا می‌کند. این خودرو شش سیلندر با نیروی 248 اسب بخار برای یک اتومبیل سواری بسیار جالب توجه است.
  • سری C 300 مرسدس بنز نمره پنج از پنج را در آزمون تصادفات و ایمنی کسب کرد که نشان دهنده بدنه مقاوم آن است.
  • در نهایت دو مدلی که اواخر سال 2020 وارد خط تولید شد سری E 350 و CLA 250 هستند.
  • در مدل E 350 می‌توان از ویژگی‌هایی همچون موتور 299 اسب بخار، سیستم الکتریکی با نیروی 14 اسب بخار اشاره کرد که از این دستگاه یک شاهکار می‌سازد. با توجه به استقبال بالا از این ماشین دو نوع کابریولت و کوپه نیز تولید شده است که در مصرف سوخت بسیار دقیق ساخته شده‌اند.
  • نوع CLA 250 از آیرودینامیک‌ترین‌های دنیا شناخته می‌شود که قدرت موتور آن برابر قدرت پراید است؛ امّا خروجی آن حدود 2.3 برابر پراید می‌باشد.

شرکت آلمانی مرسدس با تولید AMG 45 S در سال 2020 به اوج خود می‌رسد و موفق به ساخت قوی‌ترین خودرو چهار سیلندر جهان می‌شود که دارای 420 اسب بخار قدرت می‌باشد!

رو نمایی از یک مدل S کلاس، این‌بار در سال 2021

رو نمایی از یک مدل S کلاس، این‌بار در سال 2021

 

 در تاریخ دوم سپتامبر 2021 شرکت آلمانی مرسدس بنز انتظارها را به سر رساند و از سری جدید خود رونمایی کرد.

 تکنولوژی روز به کار رفته در این دستگاه S کلاس دور از انتظار نبود؛ امّا چیزی که بیش از هر چیز توجه را می‌رباید ظاهر جذاب این ماشین است که تعریف لوکس بودن را در انواع مدل مرسدس بنز تغییر داد.

شاید وقتی حرف از زیبایی و ظاهر لاکچری به میان بیاید برندهای دیگر در خاطر شما روشن شوند؛ امّا وقتی پای کیفیت در میان باشد شرکت مرسدس بنز حرف اول را می‌زند.

مدل منتشر شده در دو سری S500 وS580 وارد باز شد که طبیعتاً مدل S580 دارای امکانات بیشتری خواهد بود.

هر دو نوع دارای سیستم پیشرفته 4Matic AWD هستند. مدل S500 دارای قابلیت 429 اسب بخار و موتور 3.0 لیتری است؛ ولی این شتاب کم‌نظیر به این‌جا ختم نمی‌شود و قطعاً با دانستن این‌که سری S580 آن دارای یک موتور V8 و قدرت 496 اسب بخار است شگفت‌زده‌ خواهید شد!

ظاهر جدید سری خودرو‌های S کلاس مرسدس و نقدهایی که دریافت کرده به علت افزایش طول و عرض آن در 1.3 و 2 اینچ،  ارتفاع و فاصله محوری در 0.4 و 2 اینچ می‌باشد که همه‌اش جهت راحتی خریداران این شرکت است. همچنین مرسدس Sکلاس W223 اولین دستگاهی است که در تصادفات از سرنشینان عقب با ایربگ محافظت می‌کند.

مرسدس بنز، لوکس‌ترین خودرو سال 2022

سری جدید مرسدس بنز توانست لقب لوکس‌ترین خودرو سال را از آن خود کند!

جنسیس GV70 ،BMW IX و مرسدس بنز در این مسابقه حضور داشتند و بازهم این شرکت آلمانی توانست از سال 2014 تا کنون برای پنجمین‌بار رقبای خود را کنار بزند و به لقب لوکس‌ترین اتومبیل دست یابد که افتخار بزرگی است. این خودرو از سری سدان الکتریکی EQS است که با تولید سالانه 5000 دستگاه در سال و فروش آن در چندین بازار بزرگ همچون اروپا و آمریکا توانست در این رقابت شرکت نماید.

https://sorenaauto.com/

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله می‌خوانید
مقالات مشابه